Cos cumparaturi COS DE CUMPARATURI (0)
Casa inteligenta Baie inteligenta Decoratiuni interioare Produse resigilate
CONTACT

0744360393


0744980399


office@home-tech.ro

INTREBARI FRECVENTE
1. Cat trebuie sa platesc pentru un produs? In afara de pretul afisat mai exista si alte costuri?
2. Cat costa transportul?
3. Ce inseamna livrare expres si cat costa?
4. In cat timp primesc produsele?
5. Home-tech.ro lucreaza cu stoc de produse?
6. Pot sa testez un produs inainte de a-l cumpara?
7. Ce inseamna recomandari online? Cine face aceste recomandari?
8. Coletul poate fi livrat la o alta adresa decat cea de domiciliu?
9. De ce nu primesc raspuns daca va adresez o intrebare folosind formularul de feedback?
1. Cat trebuie sa platesc pentru un produs? In afara de pretul afisat mai exista si alte costuri?
RASPUNS: Pretul afisat pe site, in pagina de produs, include TVA. In plus, exista o taxa de transport de 15 RON, taxa care, in anumite conditii, afisate in timp util pe site, poate fi suportata de Home-tech.ro (transport gratuit).
SUS
2. Cat costa transportul?
RASPUNS: Taxa de transport este de 15 RON. In anumite conditii (oferte speciale) anuntate din timp pe site, aceasta taxa nu se percepe (transportul este gratuit). In paginile de cos de cumparaturi taxa de transport este evidentiata separat ca valoare (15 RON) sau transport gratuit.

Pentru livrare in orasele in care Fan Courier nu are birouri, se mai percepe o taxa suplimentara calculata in functie de distanta pana la cel mai apropiat birou Fan Courier. Pentru a afla aceasta taxa va rugam sa folositi calculatorul pentru taxele de transport, afisat in partea de sus a fiecarei pagini (taxe de transport).
Taxa suplimentara se plateste indiferent de ofertele speciale existente.
SUS
3. Ce inseamna livrare expres si cat costa?
RASPUNS: Livrarea expres este o modalitate de livrare disponibila, deocamdata, numai pentru orasul Bucuresti. Presupune livrarea unei comenzi lansate pana la ora 15.00 (in zilele lucratoare, mai putin vineri cand ora maxima de inregistrare a unei comenzi este 12.00) in maximum 4 ore din momentul inregistrarii ei. Livrarea expres presupune plata unei taxe de 17.5 RON indiferent de valoarea comenzii sau ofertele speciale valabile la momentul lansarii comenzii.
SUS
4. In cat timp primesc produsele?
RASPUNS: In Bucuresti livrarea se face in aceeasi zi pentru comenzile inregistrate pana la ora 14.00 (12.00 in ziua de vineri).
Comenzile din provincie, inregistrate pana la ora 14.00 se livreaza a doua zi (24 ore). Comenzile din provincie inregisitrate de vineri (pana la ora 14.00) pana luni (ora 14.00) se livreaza marti.
In anumite situatii (de exemplu, livrarea se face intr-o localitate unde nu exista birou Fan Courier) intervalul de livrare poate creste pana la 48 ore.
SUS
5. Home-tech.ro lucreaza cu stoc de produse?
RASPUNS: Home-tech.ro lucreaza cu propriul stoc de produse. Stocul este afisat in timp real in pagina de produs.
In orice caz,datorita faptului ca se poate intampla ca doi sau mai multi clienti comanda in acelasi timp, acelasi produs, exista posibilitatea ca stocul sa nu reflecte in totalitate situatia existenta la un moment dat. Deoarece Home-tech.ro onoreaza comenzile pe principiul "primul venit, primul servit", la un moment dat, un client poate constata ca, desi atunci cand a lansat comanda existau 3 produse pe stoc, acestea sa nu existe fizic deoarece un alt client a lansat comanda pentru cele 3 produse cu cateva secunde mai devreme.
SUS
6. Pot returna un produs daca doresc acest lucru?
RASPUNS: Satisfactia clientilor nostri este foarte importanta pentru noi. Ca urmare, un client poate returna oricand un produs, cu conditia absolut obligatorie ca produsul respectiv sa nu fie desigilat din ambalajul original.
In orice caz, avand in vedere ca Home-tech.ro suporta cheltuieli de transport, solicitam clientilor nostri sa nu returneze un produs pe baza unor motive cum ar fi: nu am bani sa-l platesc, mi se pare scump (desi la lansarea comenzii pretul final este evidentiat), etc.
Tratam toti clientii cu maximum de respect si dorim sa beneficiem, la randul nostru, de acelasi tratament.
SUS
7. Ce inseamna recomandari online? Cine face aceste recomandari?
RASPUNS: Serviciul de recomandari online este o alta facilitate pusa GRATUIT la dispozitia clientilor Home-tech.ro. Recomandarile sunt facute de consultantii Home-tech.ro, pe baza chestionarului completat de client, chestionar ce releva aspectele esentiale ale personalitatii acestuia.
Desi gradul de acuratete al recomandarilor este maxim, va rugam sa retineti ca acestea sunt orientative si facultative.
SUS
8. Coletul poate fi livrat la o alta adresa decat cea de domiciliu?
RASPUNS: In momentul lansarii comenzii, clientul poate specifica o alta adresa de destinatie. Aceasta adresa este valabila numai pentru comanda respectiva.
In orice caz, comenzile platite online cu card bancar, pentru care clientul specifica o alta adresa de livrare, sunt verificate suplimentar de angajatii Home-tech.ro.
SUS
9. De ce nu primesc raspuns daca va adresez o intrebare folosind formularul de feedback?
RASPUNS: Rolul formularului de feedback este acela de a colecta informatii privind parerile si sugestiile vizitatorilor si clientilor privind magazinul nostru virtual si nu acela de a raspunde clientilor. Daca doriti sa aflati informatii suplimentare sau sa primiti asistenta va rugam sa folositi: formularul de contact, adresa de email, aplicatia de asistenta live sau unul din telefoanele afisate pe site.
SUS


despre noi | feedback | garantia calitatii | conditii de returnare | responsabilitati | termeni & conditii de utilizare visa mastercard